Namn:
Plats: Eskilstuna, Sweden

fredag, juli 07, 2006

Några ord i efterdyningarna av en pysselkväll...

Jag är så nöjd med vad som presterats idag att jag bara måste berätta;

Först städade jag ganska noga, fast det tydligen var värmerekord idag. Dammsugning och allt i värmen, mycket duktigt av mig!
Sen kom Charlie och jag bjöd på pastasallad med tonfiskgegg till middag och fick mycket beröm för denna anrättning (att C jobbat hårt hela dagen och var jättehungrig kan ju iofs ha spelat in i uppskattningen av maten, men iaf).
Efter äten middag drack vi vin och pysslade med förberedelserna inför lördagens 30-årsfest. Temat för festen är sport och klädseln är därefter. Detta med klädseln kändes lite besvärligt tills Charlies kollega kom på en mycket bra idé vilken vi sedan har utvecklat till ett fullkomligt genialiskt koncept! Om ni har tur blir det kanske bildbevis längre fram.

Morgondagen innebär ytterligare lite pysslande samt en tur till systembolaget så jag hoppas att värmen har vett att dra sig tillbaka lite, för en dag i alla fall.