Namn:
Plats: Eskilstuna, Sweden

lördag, juni 17, 2006

Lemuren ser dig och hon är inte nöjd


Det var ett reportage på tv tidigare idag från Jonas Wahlströms (chef för Skansenakvariet) hem vilket, givetvis, var fullt av djur. Bl.a. hade han en hel flock lemurer springandes lösa i trädgården, hur coolt är inte det?! På morgonen vaknar han av lemurfötter som tassar på taket och kan då se dem hänga utanför sovrumsfönstret väntandes på sin bananfrukost.

När jag blir stor ska jag också ha en lemurflock i trädgården.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hm o inget inlägg om mitt trevliga besök eller det faktum jag agerade taxiservice..nänä ska ja komma ihåg..*fniss*

9:37 em, juni 17, 2006  
Blogger Tant röd said...

jag har en tendens att skriva om det triviala snarare än "riktiga" saker, det ligger ingen värdering i mina val av ämnen :)

2:52 em, juni 18, 2006  
Anonymous Anonym said...

vet det..va ju bara tvungen o retas lite

11:31 fm, juni 20, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hah, jag bodde på samma korridor som hans dotter i Umeå. Hon sa att lemurerna var asjobbiga för att de åt upp alla vinbären och jordgubbarna, och om man lämnade fönstren öppna så tog de frukt ur skålen på köksbordet. Lät ju som ett pris jag gärna hade betalat.

5:58 em, juli 03, 2006  
Blogger Tant röd said...

Det är ju med djur som det är med det mesta, man får ta det onda med det goda. Ofta är det ju värda besväret.

12:17 fm, juli 07, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home