Namn:
Plats: Eskilstuna, Sweden

onsdag, juli 05, 2006

En utmaning

10 Första
Första bästa kompis? Träffade jag på BB.
Första bil? Sysslar inte med sånt.
Första kärleken? Kan inte ha gjort stort intryck, för det minns jag inte.
Mitt första husdjur? Det första husdjuret jag valde själv var katten Lillan.
Första semester? Husvagnssemester med familjen givetvis.
Första Jobb? Tvätterislav.
Första riktiga kärlek? Jag föredrar oriktig.
Första Piercing? Öronen när jag var 8-9.
Första konserten? Den första som gjorde ett starkt intryck var när jag såg kent första gången. Årtalet bör ha varit –95 eller dylikt.

Nio sista. (Med sista antar jag att senaste avses…)
Sista alkoholdrycken? Midsommarafton. Vet ej vad som fick avsluta kvällen. Antagligen var det rött vin.
Sista bilfärd? Ut på landet och tillbaka.
Sista filmen jag såg? Jag såg da Vinci-koden på bio för inte så länge sedan…
Sista uppringda samtal? Till mor.
Sista bubbelbadet? Söndagen efter midsommar badade jag med bubblor.
Sista spelade cd? Vet ej.
Sista kyss? Kan jag berätta om en annan gång. Eller inte.
Sista gången du grät? Hm, säkert till nåt sentimentalt på tv förra veckan eller så…
Sista måltiden? Tofu & spenat.

Åtta har du någonsin
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej, de är inte till för sånt.
Blivit kär vid första ögonkastet? Nä.
Varit med i tv? Inte direkt.
Fått ditt hjärta krossat? Nej.
Sagt att du älskar ngn utan att mena det? Inte vad jag minns.
Haft ett one night stand? Skulle jag?
Busringt till nån? Tror det.

Sju saker du har på dig
Linne
Byxor
Underkläder
Hårspännen
Hårklämmor
Nagellack
Äh…

Sex saker du gjort i dag
Sovit
Cyklat
Lämnat blod
Shoppat
Ätit
Bloggat

Fem Favortisar utan speciell ordning
Fest
Musik
Vänner
Vin
Mer vin

Fyra personer du kan berätta allt för
Inte vill jag utsätta de stackarna för allt…

Tre val
Svart eller vit? Svart är det nya vitt.
Sommar eller vinter? Vår och höst.
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan jag dör
Testamentera alla mina världsliga ägodelar till mina kattor.
Bli religiös.

En sak jag ångrar
Jag försöker låta bli att ångra saker.

Det var Tomas som utmanade mig och var och en som läser detta kan också känna sig utmanad. Säg till om ni antar utmaningen!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hey jag tog utmaningen, däremot är det på min blogg på Lunarstorm..*L*

11:56 fm, juli 10, 2006  
Blogger Tant röd said...

jo, jag såg det!

11:51 fm, juli 11, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home