Namn:
Plats: Eskilstuna, Sweden

torsdag, juni 15, 2006

Sjukligt

Är tillbaka i stan efter några dagar på landet. Har lyckats bli med lätt solbränna och ser inte längre ut som en vampyr. Lantliv är bra men bör inte överdrivas, fast när det är såhär varmt är det inte så kul med stadsliv heller. Just nu är det iofs inte så mycket som är helt bra då jag har feber.

Jag provar en huskur jag just uppfunnit mot feber, smootie gjord på jordgubbar, hallon, ananasjuice och mjölk. Det går liksom inte att göra fel med smootie (stavas det så? jag orkar inte kolla upp) man kan blanda vad som helst i frukt- och vätskeväg och det blir smakkarneval varje gång. Helt otroligt. Kom däremot inte och tala väl om slush med mig, jag hatar slush! Djävulens *censur* är vad det är!

Nu: andra halvlek.

1 Comments:

Blogger Tomas Andersson said...

Smoothie tror jag det stavas =)
Och krya på dej!

2:49 em, juni 16, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home