Namn:
Plats: Eskilstuna, Sweden

tisdag, november 15, 2005

Veckan som gick

I helgen var det fest:
Deltagare: Jag, Charlie och vår kära stockholmare.
Plats: Stuga på holme i Hjälmaren.
Pågick: Från tidig lördag eftermiddag till (troligen) halv åtta på söndagens morgon.
Syfte: Gravt försenat födelsedagsfirande (av samtliga närvarandes födelsedagar) samt allmänt uppehållande av uråldriga traditioner.
Mat: The one and only räkpaj samt annat obligatoriskt.
Dryck: Vin, sprit, cola samt nåt tyskt som var typ svart eller mörkbrunt och inte gott.
Musik: Allt från Boney M till Radiohead och lite till.
Samtalsämnen: Hemligstämplat.
Lustiga hattar: Många.
Bildbevis: Kommer kanske i framtiden...
Presenter: Många och bra. Tack!
Sammanfattningsvis: Allt som behövs för en lyckad helg!

Måndag:
Intervju för jobbet. Gick bra. Finns inte så mycket att tillägga. Snart kommer besked.

Tisdag:
Var på blodcentralen och blev tappad på 450 ml blod. Läskigt men hanterbart. Alla är så snälla på blodcentralen. I vanliga fall så ogillar jag alla former av vårdinrättningar, men blodcentralen är hemtrevlig och inte alls skräckinjagande. Tack Charlie för moraliskt stöd igen! Nästa gång tror jag att jag klarar att ta mig dit på egen hand.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det var den "välkända" drycken Mümmel Mann vi drack som samtliga höll på att spy av... (fast det kom ju inte du ihåg riktigt)
Det finns väldigt intressanta hattkort.

Du var mycket duktig under blodtappningen!! Jag är stolt över dig!!

10:23 em, november 16, 2005  
Blogger Tant röd said...

Du menar väl "ökända" snarare...

Tack, jag är rätt nöjd själv om jag får säga det...

1:31 fm, november 19, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home