Namn:
Plats: Eskilstuna, Sweden

fredag, november 04, 2005

Update

Nu händer det grejer.

Idag blev jag kallad till intervju för jobbet. Nästnästa måndag ska jag intervjuas på våning tre. Ett tillfälle att komma upp ur källaren om inte annat...

Dagen efter ska jag till blodcentralen igen. Tydligen anses jag lämplig som givare av blod så nu har jag en dryg vecka på mig att vara lätt nervös över det. Härligt.

Imorgon bär det av till huvudstaden för besök på museum och shopping. Utmärkt tillfälle att leta efter grejer till nästa helg...

På söndag ska jag leka vuxen och bjuda hit delar av familjen på middag. Baktanken med det är att min far ska få nöjet att installera ett nytt eluttag i mitt kök. Ett dylikt är helt enkelt för lite, speciellt som det sitter i fel ände av köket.

4 Comments:

Blogger Tant blå said...

Oh, spännande! Kul att det händer saker.

Beskedet jag fick angående jobbet var att besked kommer nästa vecka istället... Så här händer ingenting.

12:26 em, november 06, 2005  
Blogger Tomas Andersson said...

Kuligt med intervju! Hoppas det går bra!

3:30 em, november 06, 2005  
Anonymous Anonym said...

Jag hejar på dej gumman!! Du kommer att få jobbet!

7:01 em, november 06, 2005  
Blogger Tant röd said...

Tack för alla uppmuntrande ord! Synd att det inte är mina vänner som bestämmer om jag ska få jobbet.

7:13 em, november 08, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home