Namn:
Plats: Eskilstuna, Sweden

fredag, september 30, 2005

En ledig läskig dag.

Det har precis blivit fredag, en fredag då jag är ledig för att kunna göra något läskigt...
Det är dags att ta itu med en fobi som har förhindrat mig att göra något jag verkligen tycker att jag borde göra. Jag skulle vilja tacka min vän Charlie som ska vara mitt stöd i läskigheterna. Jag kommer nog att behöva stöd.

Samtidigt som det känns läskigt känns det också spännande. På nåt sjukt sätt ser jag fram emot obehagligheterna. Kan det ha något att göra med bristen på dramatik och intriger i mitt liv? Kanske, men är det verkligen den här typen av dramatik jag vill ha i mitt liv? Nä. Men i brist på bättre...

Fast den främsta anledningen till att jag gör detta är faktiskt att jag tycker det är bra. Helt enkelt. En bra grej.