Namn:
Plats: Eskilstuna, Sweden

torsdag, oktober 06, 2005

Nya erfarenheter

Har precis provat yoga för första gången. Det var roligt men ganska jobbigt. Min armar är som spaghetti. Jag är så klen.

Kroppen känns alldeles mjuk och uttänjd och jag är behagligt trött. Kommer säkert att sova som en rofylld liten gnu i natt.

Det var min vän Charlie som bjöd med mig på en ta-med-en-kompis-provgång. Tyvärr är det för dyrt för mig att bli medlem, men jag ska försöka hitta nåt billigare ställe att yoga på för det känns som det skulle kunna bli min grej.

3 Comments:

Blogger Tomas Andersson said...

Man kan ju iofs göra yoga-grejer utan att vara med nånstans =)

9:25 em, oktober 06, 2005  
Blogger Tant röd said...

jo, men det är bra att lära sig av ett proffs.

11:19 em, oktober 06, 2005  
Blogger Tomas Andersson said...

Det är sant iofs.
Haha! Nu får jag skriva habrurox för att kunna skicka detta. kul ord.

11:22 em, oktober 06, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home