Namn:
Plats: Eskilstuna, Sweden

söndag, september 25, 2005

Söndag

Har ångest över jobbansökan jag måste skriva nu. Gillar inte sånt, det är svårt och obehagligt. Jag är väldigt gnällig i denna frågan, men jag tycker det är med viss rätt. Det ska bli skönt när allt är avgjort, oavsett hur det går faktiskt. Fast då uppstår väl nya besvär förstås, livet har ju en tendens att kunna vara lätt oharmoniskt för det mesta.
Ok, nu har jag gnällt lite, nu känns det bättre. Mitt normaltillstånd är vanligen en övertygelse om att allt ordnar sig på ett eller annat sätt, men ibland uppstår situationer då jag tvivlar lite och det får mig ur lite ur balans. Men det brukar kunna gå över rätt snabbt för det mesta. Tur det.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tycker inte heller om att skriva jobbansökningar. Det känns så konstlat på något vis. Sitta där och dels försöka komma på vad som är bra med en och varför de ska ge en jobbet och sedan faktiskt skriva ner det och skicka iväg det till någon som ska bedömma det också. Usch!

8:36 em, oktober 02, 2005  
Blogger Tant röd said...

Usch indeed.

9:07 em, oktober 02, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home