Namn:
Plats: Eskilstuna, Sweden

måndag, november 27, 2006

Kändispoäng?

I lördags hängde jag på raw här i E-tuna och vilken känd svensk artist tror ni gjorde detsamma? Orup! Han är mindre än jag trodde, men lyckades trots detta se ut att både trivas och ha roligt, speciellt nöjd verkade han när de spelade Madonna.
Trots envisa uppmaningar från vissa personer i mitt sällskap så valde jag att varken ragga på eller förolämpa honom, det känns som ett bra val även såhär i efterhand. Fast idag läste jag i sonic att han är ett stort fan av Buffy the Vampire Slayer och hade jag vetat det i lördags så hade jag kanske känt mig tvungen att kommentera detta.

Nåväl, hur många kändispoäng tycker ni att detta är värt?

5 Comments:

Blogger Miffolurva said...

Vill du ha min ärliga åsikt som jag antar du vill så måste jag nog säga du får minuspoäng för denna gången. Tänk på att det är han som plågat oss med Lena PHs kalasdåliga låtar på radio och i tv, ryyyys..brrrr...hua

12:43 fm, november 30, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hej! Tänkte härmas lite och skriva god jul-hälsning i bloggkommentar =)
God Jul! Och gott nytt sen också!

9:37 em, december 23, 2006  
Anonymous Anonym said...

Kändis poäng till Eva, då Jill Johnsson handlade utav mig idag på NetOnNet

7:22 em, januari 15, 2007  
Blogger Sofia said...

Kändispoäng till mig då jag har sett Helge Skog, Polly Kirsch, Johan Sjöberg och James Keene på stan det senaste året (samtliga utom Sjöberg två gånger).
Borås har nog ett av landsortens högsta kändisindex.

10:28 fm, februari 22, 2007  
Blogger Miffolurva said...

Du har blivit utmanad.. läs och begrunda min blogg

10:12 fm, mars 09, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home