Namn:
Plats: Eskilstuna, Sweden

torsdag, juni 07, 2007

Frågor, frågor, frågor...

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Hahaha...

Vilka vitaminer tog du när du var liten?

A-D droppar får väl alla barn? Annars vet jag inget.

Vad åt du senast?

Körsbär.

Har du fått någon komplimang idag?

Nä. Men så har ju dagen bara börjat än...

Har du varit med i en rättegång?

Jag har studiebesökt en.

Är du polare med grannarna?

Nej, men vi hälsar på varann iaf.

Vilka språk pratar din mamma?

Svenska och lite engelska.

Vilka länder har du bott i?

Sverige.

Senaste piercingen?

Ja du, det var den legendariska sommaren... -95 tror jag.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

Hm, undrar om det tog hela 15 min att åka ut till K? I så fall var det tisdagen den 29 maj.

Gay?

Nä.

Har du däckat/spytt för att du druckit?

Däckat; ja, desvärre. Spytt; nej.

Har du något husdjur?

Givetvis! Kattorna Ulf och Buffy. Och så Toshi förstås.

Har du täckt någons hus med toapapper?

Nej.

Har du varit på stranden?

Ja, det har hänt...

Minns du dina/din musiklärares namn?

Ja, faktiskt. De flesta iaf.

Hur bra är din syn?

Eh, frågan borde istället vara; hur dålig är din syn? Och på det svarar jag; jag vet inte riktigt, men ett besök hos optikern borde kunna avgöra exakt hur urusel den är och vad jag borde göra åt detta.

Har du varit på ett party?

Jo.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Ja, med tillräckligt förtroendeingivande säkerhetsanordningar så; visst.

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

Säg det till honom istället. Då skulle han bli besvärad tror jag. Hehe...

Har du varit utomlands?

Ja.

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

Jag har varit på ett så är det.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

Det är helt omöjligt att svara på denna fråga då den blir helt absurd när den ställs till mig.

Var är dina syskon just nu?

Han är inte så långt bort, men exakt var vet jag inte.

Vad var den senaste drömmen som du minns?

Jag minns den inte tillräckligt väl för att kunna beskriva den.

Vem ringde dig senast?

Charlie.

Vilken tid gick du upp imorse?

Strax efter åtta.

Vad ska du göra i helgen?

Det kvarstår att avgöra.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Något mycket bra och roligt. Men jag tänker inte skriva vad här. Det har dock med tidigare storkinlägg att göra.

Vad gör du nu då?

Svarar på frågor uppenbarligen.

När var du riktigt sjuk senast?

Minns ej.

När såg du en kändis senast?

Sannolikt senast jag var i Stockholm, i mitten av maj.

Vem var det?

Minns ej.

Vad finns i din bakficka?

Har ingen bakficka för tillfället.

Har du färglinser?

Jag har röda linser i skafferiet (hihi).

Vad gjorde du klockan 2 inatt?

Sov.

Vad är det första du gör på morgonen?

Vanligen så kissar jag det första jag gör.

Vad ska du göra efter det här?

Äta frukost.