Namn:
Plats: Eskilstuna, Sweden

söndag, april 02, 2006

Skoj med alkohol...

...bestämde jag igår skulle vara dagens bloggrubrik. Vi hade det alltså. Närmare bestämt så var drinkdrickande med Charlie och fröken S kvällens aktivitet, ett mycket trevligt sätt att spendera en kväll på för övrigt!

Förresten jag glömde skriva med något till brödreceptet nedan; sesamfrön. Gör sig bra i vilken bröddeg som helst, eller så kan man ha dem ovanpå brödet. Sesamfrön gör sig bra i många sammanhang.

Sist, men inte minst, måste jag givetvis ta tillfället i akt och gratulera en av mina bästa vänner som råkar fylla 27 år idag: Grattis E! (Visserligen sa jag det i telefon nyss och så har jag ju skickat ett kort också, men vissa saker tål att upprepas.) Kan ju passa på att gratulera G också som fyllde igår, även om hon inte läser min blog (vad jag vet). Någon mer som fyller år och vill bli gratulerade på denna blog? Hör av er till mig and your wish may be granted...